Van Los Angeles naar Nedrland 9385 km. door de lucht

24 september 2012 - Zeewolde, Nederland

Dag 22

Hallo Allemaal,

Zo Laatste dag ,we zaten gisteren aardig vol van de kip we hadden nog wat stukjes over die hebben we mee genomen naar het vliegveld.

De laatste avond in het hotel was lekker hangen ik vroeg slapen zowaar Frans ging laat slapen en hij was van de hele vakantie s,ochtends als eerst wakker normaal ligt die nog na te dommelen als de wekker is afgegaan en nu lag die al wakker (helaas had die geen koffie gezet). Rond  9.30 zijn we de auto terug gaan brengen ,we dachten dat we daar wel ander half uur voor nodig hadden maar het was de auto neer zetten terwijl wij onze spullen eruit haalde liep er en mannetje om de auto om te kijken of er geen schade was keek naar de kilometer stand gaf ons een uitdraai en we konden al weg en dat duurde nog geen 5 min.

Zo nu naar het vliegveld en daar maar wat rond hangen gezellig mensen kijken en wat je daar dan zie wat ze wel niet allemaal meenemen. De chinezen hadden heel veel dozen anderen hadden soms wel drie koffers bij zich en je kon ook zien wie er nieuwe schoenen (gympen)em kleding hadden  gekocht de schoenen waren nog wit en de kleding waren merken of de naam van een stad.

Het is ondertussen lunch tijd dus even onze laatste stukjes kip op eten . Om 2 uur zijn we onze koffers gaan inchecken Frans was wezen kijken en zij laten we maar gaan Marcel wou nog even wachten nou we waren blij dat we dat niet deden want de rij was een kwartier later giganties lang.De koffer hebben we laten wegen en ingecheckt daarna moesten we hem bij een band neer zetten daar ging die door een x-ray (grote koffer skenner .

Later gingen we zelf ook door een body skenner maar eerst moesten we de riem af als je die om had en je sieraden af en je schoenen uit en alles in een bak liggen .Dat hebben we ook weer gehad nu bij de shops kijken maar dat waren er niet veel dus je was snel uit gekeken en het was trouwens ook niet goedkoper . Nog even bij Star Bucks een bakje koffie halen en de manen fhoon opladen en natuurlijk intenetten.

Het vliegtuig in en dan is het echt afgelopen de vakantie.Maar al bij al  ik ben blij dat ik deze trip heb gedaan en ik raad het iedereen aan om ook zo iets te doen misschien sommige plaatsjes niet maar dat is ieder voorzich .Prachtig land veel vershillende kulturen genoeg om te zien vriendelijkheid de ruimte en heel veel bergen (grote).

Nou dit was mijn laatste verhaal ik hoop dat jullie het een beetje hebben kunnen volgen en nieuwsgierig zijn geworden,By By By , Doei Doei

Groetjes , Marcel        Frans

Stina