Van Santa Barbara -Ventura naar Los Angeles 75 mijl

22 september 2012 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Dag 21

Hallo Allemaal,

Zo vandaag echt de laatste dag we zijn door Malibu langs de strand helaas kon je daar niet makelijk stoppen daarna door Beverly Hills er stonden aardig leuke groote huizen maar ook veel kleinere en bouwvalige vandaar door Hollywood waar de luxe huizen staan we zijn daar een beetje door gereden niet echt gericht gekenen naar de beroemde huizen.En daar kom je misschien wel bij je zal alleen niet veel kunnen zien ze zijn meestal hellemaal afgeschermd.

We zijn bij de Santa Monica pier gestop daar waar ze ook een klein kermis hebben wat snoep tentjes en straat artiesten  bij een ervan heb ik mijn gezicht in boetseerklei laten maken van ongeveer 25 cm..Hij is echt mooi geworden en dat met mijn gezicht( Ha,Ha).

Zo nu weer naar het laatste hotel wat ook ons eerste hotel was alles voor de laatste keer op de kamer zetten en even een stukje wandelen.daarna zijn we naar het strand geweest vlak bij het vliegveld er kwam regelmatig een vliegtuig zo 35 seconde overvliegen en sommige vlogen echt laag je kon ze bijna aan raken dat is wel wat overdreven maar hij ging echt laag over.

We kunnen nu ook naar het vliegveld kijken maar het is echt brengen en halen. Er hangen soms 5 tot 8 stuks vliegtuigen in de lucht  te wachten tot ze kunnen landen.

De manen wilde vandaag als laatste bij K.F.C eten en dat was lekker ze hebben zo,n grote bak met kip er zaten 16 hele grote stukken kip in daarbij kregen ze een bakje macaroni met kaas en aardappel puree met saus en een bakje koolsla de stukjes kip hadden ze in 2 bakken moeten doen omdat ze zo groot waren 1 bak hebben we maar mee naar het hotel genomen de bak macaroni met kaas hebben we weg gegooid die was niet lekker te veel kaas.

Morgen is de laatste keer dat ik een verhaal schrijft ik hoop dat ik jullie een beetje nieuwsgierig hebt gemaakt .

We hebben totaal 5700 km. gereden in 21 dagen.

Groetjes , Marcel          Frans

Stina