Van San Simeon naar Santa Barbara-Ventura 170 mijl

21 september 2012 - Ventura, Verenigde Staten

21 september 2012

Dag 21

Hallo Allemaal,

Onze eerste stop was bij een donut bakker daar hebben we ze vers gehaald . Het bakkertje zat op een rare plek je zou zeggen het zijn apartementen je kom binnen in een klein hokje en daar achter werden ze vers gebakken en ze waren heerlijk.

We vervolgen onze weg eerst een stukje over de snel weg daarna een stukje binnen door daar as niet veel byzonders te zien.Daarna zijn we bij een deens dorpje wezen kijken de huizen zagen er schatig uit echt deens zou ik nou niet zegen maar sommige leken er wel wat je had er ook vinkingen poppen dan ,op je zag er ook iets van nederland staan een molen en uit engeland die paleis wachters alleen in pop vorm .

De volgende stop was een missiepost de Mission San Buena Ventura die door Pater Junipero Serra in 1782 is ingezegend later in 1834 bouwen de spaanse en later de mexicaanse kolonisten rond de oude kerkgebouw het is nu een welvarende stad geworden.

Op naar de winkel straat in Santa Barbara de State street dat is een lange straat met veel verschillende winkels zeer lux tot 2de hans leuke staar om door heen te lopen.

We rijden nu weer een stuk langs de kust daar zagen we 2 dolfijnen zwemen helaas konden we daar niet stoppen maar ik was wel aan het filmen dus misschien staat het op de film.

Aangekomen bij het hotel alles weer op de kamer zetten en even een stuk wandelen nog wat spulletjes gekocht en een pizza uit de winkel die ze daar voor ons hebben opgewarmd.

Nou morgen de laatste dag dan gaan we Hollywood -Beverly Hills en nog meer maar dat horen jullie morgen wel weer doei doei.

Groetjes , Marcel Frans

Stina