Van Lake Powell naar Bryce Canyon Nationaal Park 170 mijl

12 september 2012 - Garfield County, Verenigde Staten

12 september 2010 - Garfield County, Verenigde Staten

Dag 9

Hallo Allemaal,

Page maandag 10 sep.(amerikaans) 6 uur ging de wekker marcel had er zin of hij had de wekker te vroeg gezet. maar hij stond als eerste onder de douch dus we gingen vroeg ontbijten daar bleek het internet te werken dat was de reden. Rond 8.30 gingen we richting Bruce Canyon over de Glen Dam via high way 89 door big water richting kanab wat volgens het boekje uit het oude westen zou zijn. Maar net als alles wordt verteld dan dat het is maar het was welk leuk om te zien we hebben daar even een soep kom koffie gedronken. Rod 12.00 vervolgden we onze weg,na een uurtje gingen we een broodje eten op een pick nik plek . We genoten daar van onze uitzicht in het groene natuur. Toen gingen we het laaste stukje naar de Bruce Canyon we waren ook nog gestopt bij de Red Canyon om dichter bij de grote rode stenen wat foto,s te maken waar stina bijna uit gleed en daarna heb ze marcel nog gered van het vallen frans trok spier wit weg en maakte per ongelijk een foto dus het is wast gelegd dat stia hem heeft gered,
Gelukkig konden we met ze drieeen nog door rijden.]
We gingen eerst naar het verkeerde hotel frans lette niet op zo zijn we eindelijk bij het juiste lodge aangekomen?(hoeveel kilo)Ha, Ha, alles uit geladen even naar paardjes kijken wat rond gewandeld even Christmis store wezen kijken dat zat in oude western gebouwen
Toen zijn naar het hoogst puntje van de Bruce Canyon gegaan dat was wel 2778 meter hoog, en we genoten van het mooie uitzicht echt waanzinnig gaaf.
Rustig terug gereden en uitkijk punten zijn we gestopt omt te genieten van het natuur schoon ,eenmaal weer beneden zijn we gaan eten bij de josti figuren het smaakte lekker.
Nu lekker slapen morgen naar Las Vegas.Willen jullie nog een donatie doen dan kan dat nog !!!!!!!!!!!! Hi.Hi

Dit is een verhaal wat frans heb geschreven .Tot morgen

Groetjes Marcel Stina
Frans