2de dag San Francisco

19 september 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

19 september 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Dag 19.

Hallo Allemaal,

Vandaag zijn we met de tour bus (Hop op , Hop of) begonnen de eerste stop was bij de japanse tuin daar stonden enkele japanners de ochtend retiuele te doen . Volgens Frans panda kung-fu en volgens Marcel japanse vechtkunst.Dus de japanse ochtend gymnastiek.

We hadden ons aardig dik aan gekleed want als je boven in de open bus zit en dan ook nog eens s,morgens vroeg is het aardig koud ik had gelukkig gisteren nog een trui voor samantha gekocht die heb ik mooi gebruik ik was niet op zo,n koude dag gerekend.

De volgende stop was de Golden Gate Bridge daar zijn we over heen gelopen naar de andere kant dat duurde ruim een uurtje , mooi uitzicht er stond wel want wind maar het was gelukkig niet zo koud de zon scheen daar dus konden we ons daar even lekker opwarmen.

Toen waren we uitgestapt in een straat waar je de huizen heb met van die brand trappen aan de voor kant zo als je ze ook op t.v zie .Er zitten echt grote en mooie tussen in sommige woonde vroege een gezin in dat nu onderverdeeld is in gemiddeld 6 studio,s op elk verdieping 1.

Als je ook in een straat naar boven kijkt zie je het stijl omhoog gaan echt gaaf ,daar fiets je niet zo gauw omhoog .

Zo nu naar China Town dat was 1 lange straat met wat zij staatjes de zitten leuke gezellige winkeltjes veel met prulletjes eet tentjes of hele mooie chinese beelden ,ze zeiden dat je daar goedkoop kon choppen nou dat valt ook reuze mee want Marcel ging vragen voor een s.d kaartje 16 gb vragen ze nog 45 dollar voor , daar heb je bij ons 2 ervoor.

Vandaar zijn we naar een straat gegaan waar je exclusieve winkels heb en de gewone winkels daar zou ook de winkel voor Sven zijn van Ed Hardy maar helaas was die weg ,Het is ook moeilijk om nog een winkel te vinden maar we kijken nog wel.

We gaan nu teurg naar het hotel even zwemmen op de 2de verdieping heerlijk in het zonnetje en een zwembad van 27 graden .We dachten daar even onze ogen dicht te doen maar helaas met het druke verkeer en de sirenes ging dat moeilijk elk 10 min. hoorde wel een sirene was het niet van de politie dan wel van de brandweer of zieken auto dus druk druk .

Het is een prachtige stad met al die straten en de huizen het enigste wat niet zo fijn was waren al die zwevers en daar liepen er echt heel veel van ze waren overal in de parken in alle straten je zag bij sommige dat ze stijf stonden van de drugs ik voelde bij daar niet veilig de mannen trouwens ook niet ik zou daar niet in het donker durven lopen.

Waar we gingen eten stonde van die zwervers voor de deur we zaten niet op onze gemak daar , ze zaten zelfs binnen dus het was snel eten en weer naar buiten.

Er hing zelfs een bordje dat je niet langer dan 30 min. mag blijven zitten en als er een zwerver binnen lag te slapen werd die naar buiten gestuurd.

Het verkeer hier is echt een ramp ik weet zeker dat ze hier de toeter hebben uitgevonden van smorgens vroeg tot s,avond laat is het wel druk.

Tot morgen maar weer.

Groetjes , Marcel Frans