Van San Fracisco naar San Simeon 210 mijl

20 september 2012

Dag 20

Hallo Allemaal,

We zijn vandaag bij de zeehonden wezen kijken bij Fisherman,s Wharf in Monterey je heb daar op de werf wat een leuke kleine winkeltjes en veel restaurants de vis wat je daar eet komt vers uit de zee . Ik ben bij een snoep winkel naar binnen geweest dat moest ik want het rook zo lekker zoet en ik zag daar een lolly van ruim 70 cm door snee en die kosten 99 dollar.

Dat was best wel een deur zaakje een appel met chocolade en wat nootjes kost 5 dollar 1 tuffel kost 2.99 en als je er 4 koop krijgt je er 1 gratis bij dat zijn geen leuke prijzen en nee ik ben geen krent moet wel leuk blijven.

Bij eem boot zaten allemaal pelikanen en zeehonden omdat die man zijn vis aan het schoon maken was en het afval over boord gooide stukje verder op op een vlonder lagen een berg zeehonden op en over mekaar de vlonder had ook een railing daar lagen zelfs de zeehonden op prachtig om te zien.

Zo we vervolgen onze weg naar het hotel dat was een mooie weg we reden langs de zee tussen de bergen in en het waren alleen maar bochten maar een prachtige uitzicht we zijn bij verschillende uitkijk punten gestopt om wat foto,s te maken en van de mooie uitzicht genieten.

Zo bij het hotel aan gekomen alles weer op de kamer zetten en wat eten halen.Ons hotel ligt aan de zee dus na het eten kon ik wat mooie foto,s maken van de ondergaande zon daarna nog even langs het strand gewandeld het is ondertussen al donker geworden.

Het einde is inzicht na dit hotel nog 2 andere dan is het echt afgelopen best wel jammer want er valt nog genoeg tezien maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer lekker om weer naar huis te gaan .

Tot morgen

Groetjes , Marcel          Frans