Van Napa \ Sonoma aar San Francisco 55 mijl

18 september 2012 - Sunol, California, Verenigde Staten

Dag 18

Hallo Allemaal,

Dit was een korte rit waar we een tussen stop hebben gemaakt we zijn bij de China Camp  park geweest daarin was ook een nog een vissers dorpje waar nog ongeveer 6 huisjes stonden en een oude bood., voor de rest was het een natuur park lkker om hard te lopen of rustig en te fietsen.

Daarna zijn gelijk naar het hotel gereden helaas was onze kamer nog niet klaar dus zijn we San Francisco in gegaan waar we in een tour bus hebben gezeten wie je langs allen bezienswaardig heden heen rijd en waar jij bij bepaalde stops kan uitstappen om daar wat rond te lopen .Tijdens de rit wordt er ook van alles verteld over de straten en gebouwen van San Francisco. Dit is een leuke rit om hellemaal mee te maken.

Wij hebben vandaag de rond tour hellemaal gereden zodat we voor morgen konden zien waar wij onze stops doen.We zijn nog wel even bij pier 39 wezen kijken daar lagen de zeeleuwen dat is wel leuk om te zien er waren drie jongen die waren aan het spelen ze lagen daar op van die platons(houten planken).Als je boven in de bus zit moet je wel een dikke trui aan want het is heel koud vooral als je naar de Golden Gates Bridge gaat maar prachtig om het mee te maken .

Zo rond 18.30 zijn we naar het hotel gegaan om de sleutel te halen en alles weer op de kamer zetten dit is trouwens wel een apart hotel in retro stijl en op de verdieping waar wij zitten (2de)hebben we een pleintje waar je dan buiten kan zitten.even wat eten een lekker lichte maaltijd noodlesoep .Nu nog op de kaart kijken waar we allemaal stoppen en dan lekker mijn bed in morgen weer een lange dag .

Tot morgen Doei ,Doei,

Groetjes , Marcel         Frans