Van Palm Springs naar Phoenix\Sottsdale 270 mij

6 september 2012 - Payson, Arizona, Verenigde Staten

Dag 5

Hallo Alleaal

hDe dag begon weer vroeg eerst even ontbijten bij het hotel , bagels met jam en minnie muffin en appel toe.

We zijn eerst nog een stukje terug gereden voor na een outlet store te gaan dat is een beetje gelijk als batavia stad alleen 4 maal groter alles is daar ook veel goedkoper.

Alle goedkopen en duren merken zit daar wel . je kijk je ogen uit en als je koop gek ben kom je beladen thuis wij nu dus ook(ha ha).

Zo nu gaan we aan we aan de lange saaie weg beginnen het enigste wat we er tegen kwamen waren groten gesteente bergen met zand okk  de vlaktes waren zand met af en toe plantjes en even later zagen we grote cactussen.

WE zagen nog wel een paar kleine zand stormen en in de tussen tijd werdt het aan een kant ook al wat donkerde met flitsen even later aan twee kanten daarna wat druppels gevalen niet veel het bleef wel flitsen en de temperatuur zakte wel van 42 graden naar 36 graden en nu is het (21.20) 30 graden .

Ja eigenlijk niet veel gedaan  maar er komen nog meer dagen dus een dagje relax mag ook wel ,en het hotel waar we u zitten is tot nu nog het mooist het is park met huisjes we hebben nu een aparte slaapkamer en een zit gedeelte,dus even bank hangen biertje erbij de manen ik biertje met sprite.Jullie zie mij morgen wel weer .

Groetjes, Marcel     Frans

Stina

1. Sam:
    7 september 2012
    Bewaren jullie nog wel een plekkie voor
    Mijn rugby shirt!! Ohh en ken je daar ook die collegetruien los kopen!? :) anders moet je daar ook plekkie voor houden:S