Van San Diego Naar Palm Spring 175 mijl

5 september 2012 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Dag 4

Hallo Allemaal,

Zo we zijn weer onderweg we hebben koers gezet naar Coronado Island dat is een schiereiland tussen de baai van San Diego en de Stille Oceaan .

Van daar kan je mooi de skyline van San Diego zien. Ook waar we gisteren over de boulevard liepen. Een mooie uit zicht om dat van een andere kan te zien .

We vervolgde onze weg naar La Jolla het is een strand stadje met witte stranden en grillige rotsformaties. Er staan daar mooie huizen aan het strand ik zou daar wel kunnen wonen zo mooi en rustig.

We zijn daar even het strand op gegaan waar heel veel rotsen liggen en daar staat dat stadje ook om bekend .We zagen op het strand 2 eekhoorntjes die bleven gewoon rustig zitten. Dat is wel apart om te zien meestal zitten die in bossen nou geloof me die hebben ze daar niet.

Zo nu gaan we verder richting ons hotel in Palm Springs onder weg zijn we gaan eten en drinken bij Benny. Marcel nam een glas coke nou die kon je blijven vullen frans en ik namen een milk shake ,de shake maakte ze in een ijzeren beker (groot) dat werd in een glas gedaan en wat ze over hadden geven ze er bij en hij was heerlijk beter als de MC daar.

Daarbij hadden frans en ik pan cake jummies , dat zijn een soort deeg ballen gefrituurd met kaneel en suiker en stroop echt jammi jammi.

Aangekomen bij het hotel hebben we alles binnen gezet ik mijn bikini aan de mannen natuurlijk hun zwembroek en het zwembad in. Want het was vandaag extreem warm 40 graden zelfs in de avond was het nog zeer warm zo 25 graden.

Na het zwemmen even de East Palm Canyon Drive op wat exclusieve winkels bekijken. Er staan daar zeer grote en dure auto’s. Het was daar wel gezellig bij sommige eettentjes hebben ze live muziek. Zo nu terug naar het hotel maar eerst nog even bij K.F.C wat eten en dat was best lekker een bakje met daarin aardappel puree mais krokante kippen stukjes kaas en saus ik dacht dat we krokante kippen stukjes met dikke frieten gingen eten maar ja dit was ook lekker zo nog even onze bekers vullen voor dat we weg gaan (echten Hollanders) dat is wel mooi je koopt een keer een beker en je mag hem blijven vullen.

Zo ga nu nog even wat drinken en dan gaan we slapen ,Frans ligt natuurlijk al te slapen Marcel is druk met zijn Iphone bezig.

Groetjes Marcel              Frans

Stina

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Simone:
    6 september 2012
    Van de eekhoorntjes afblijven niet aaien anders krijg je de buikpest (zagen we net op het nieuws)
  2. Simone:
  3. Natascha: