Van Anaheim naar San Diego 100 mile

4 september 2012 - San Diego, California, Verenigde Staten

Dag 3

Hallo allemaal

De rit is weer begonnen we zijn eerst langs een missie post geweest in San Juan Capistrano die gebouwd is door de Spanjaarden. Het is een mooie plaats om te zien. De uitstraling van deze plaats heeft veel Mexicaanse invloeden.

We zijn doorgereden naar San Diego. We hebben onze spullen in het Motel gelegd.

Daarna zijn we naar de Old Town geweest het oude centrum van San Diego het was een mooie historische plein. Een oud western plein met oude gebouwen daar heb je een old candy shop , Court House , een school als  museum en gebouwen met kamers ingericht zoals de mensen toen leefden.

Rondom het plein zaten ook andere gebouwen.  9 van de 10 gebouwen waren eet tentjes. Wij zijn wat gaan drinken bij een Mexicaanse restaurant.  De glazen waren groot het waren halve liters we vroegen om een glaasje water die kregen we gewoon en je kon genoeg water nemen want hij vulde ze gewoon weer opnieuw bij.

De mensen zijn daar allemaal zo relax en aardig daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren.

Zo en nu naar Down Town San Diego maar eerst nog even naar de haven om schepen en oude een onderzeeër en een oude militaire vliegdekschip bekijken. Terwijl de vliegtuigen  daar zeer laag over vliegen .Een stukje verder langs de haven ligt het vliegveld van San Diego. De vliegtuigen maken een hoop herrie wanneer deze opstijgen.

Nu nog even over Broadway om te shoppen , We hebben daar een koffie pauze bij Starbucks gehouden en hebben een hele lekkere borito gegeten. Zo nu naar de Gaslamp Quarter.

Het werd al donker en de straat werd verlicht met gaslampen in de vorm van een olielamp. Is wel mooi om te zien alleen geef deze lamp weinig licht. In deze straat waren niet veel winkels die wat licht gaven dat was dan wel weer jammer maar het was allemaal wel een bezichtiging waard . Tot nu toe kijk je je ogen uit met de omgeving ,

Marcel had zijn eerste contact met de politie ,we waren onze richting gevoel kwijt dus ging Marcel even de weg vragen aan een politieman ,De politieman ging op een blaadje tekenen hoe we moesten lopen Marcel kreeg na afloop een hand van hem

Dit was een lange dag en een mooie dag. We hebben veel gezien

Groetjes Marcel              Frans

Stina

1. Sam:
    5 september 2012
    Hielden ze frans niet achter daar bij die mexicaanse gebeuren hahaha! Leuk om
    Te lezen dat ze daar zo aardig zijn miisschien toch maar naar america verhuizen??^_^ nou slaaplkkr nog !
  2. Michael:
    5 september 2012
    Kan je morgen ochtend even bellen via viber?
  3. Elly&Frans:
    6 september 2012
    Het begint op vakantie te lijken als ik dit zo lees!,
    Wij zijn positief jaloers op jullie.
    We kijken nu al uit naar de rest van de verhalen.

XXXXXXXX