Los Angeles naar Anaheim

4 september 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag 2

Hallo allemaal

Deze dag begon al vroeg we waren om Half 6 al wakker, Maar dat is wel lekker konden we de auto vroeg op halen.

De auto wie we geboekt hadden was te klein dus werd het een grotere Chevrolet Traverse LT een 7 personen wagen, we konden ook een Hummer nemen [ha ha].

Op naar Knotts farm Hotel [snoopy] onze spullen op de kamer zetten en de omgeving bekijken dat wordt dus rijden.

Wat je onderweg het meest tegen kom zijn fast food eet tentjes , De omgeving is heel mooi. De meeste  huizen die je in deze omgeving zie zijn ongeveer het zelfde als in Denemarken chalets.

Na een lange rechte weg kwamen we bij het Huntington Beach daar hebben we de auto geparkeerd en over het strand gelopen richting de pier .

De zon scheen het was goed warm maar langs de zee was het iets koeler. Er stond een frisse wind vanuit de zee en de golven waren best wel hoog.

Wij hebben de schoenen uit gedaan en zijn lekker langs het water en soms door de golven in het water brrrrrr dat was koud .

Als je ziet wat de mensen die hier wonen allemaal mee naar het strand toe nemen. Ze hebben een party tent en BBQ en weet ik niet allemaal bij zich. Het ruikt dan ook heerlijk als je langs een party tent loopt.

Eenmaal bij de pier aangekomen zie je aan weerskanten van de pier volleyballers.

Nadat we over de pier heen zijn gelopen gingen we terug over de boulevard en daar kom je echt van alles tegen. Het gaat bij de meeste mensen om als ze maar gezien worden. Het is zoals je wel eens op tv zie .Zo en nu even wat drinken en eten in slaan voor onderweg ,Piepschuim koelbox om alles lekker koel te houden, zo we hebben alles ingeslagen terug naar het hotel bikini en zwembroek aan en lekker even zwemmen en ook in een zeer warme massage bad. Daarna even een beetje opdrogen en dan  gaan we sporten   [hi hi] .

Voor we gaan eten eerst nog even op de foto met snoopy.

We zijn lekker gezond gaan eten Frans en ik zalm Marcel garnalen, of we elke dag zo gezond eten en dit blijven doen is nog afwachten. We doen alles zeer relax.

Terwijl ik aan het verhaal bezig ben ligt  Frans te slapen Marcel niet die is druk met zijn telefoon bezig. Nou ik ga ook slapen jullie horen mij morgen weer.

Groetjes Marcel              Frans

Stina