Rond reis Amerika Amsterdam - Los Angeles

3 september 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Amsterdam naar Los Angeles

Dag 1

Hallo Allemaal,

Zo de eerste dag zit erop. Na een lange vlucht die ook nog eens een uur vertraging had door een kapotte GPS module in de staartvleugel. Het vliegtuig werd van zijn slurf weggeduwd. Daarna stonden we 15 minuten stil toen we weer naar de slurf terug gingen. De monitoren van de motoren kregen geen signaal door van de motoren. Hierdoor bleven we nog eens 20 minuten stilstaan. Nadat de storing was verholpen gingen we met een vertraging naar Amerika. De vliegreis duurde in  totaal ongeveer 14 uur.

We hebben onderweg een maaltijd gehad deze smaakte goed we kregen ook koffie en thee. Tijdens de tussen landing in San Francisco zijn we door de douane gegaan en security van de luchthaven.

Hier zijn we de kofferband van Stina de koffer kwijtgeraakt. Al met al een leuke tussen landing waar we onze benen konden streken.  Na anderhalf uur zijn we opgestegen met het vliegtuig richting Los Angeles.

Eindelijk geland op Los Angeles koffers gepakten op naar het hotel waar we een beetje lang op het hotel busje moest wachten wie ook nog eens door reed.

Dus zijn we maar met een yellow cap taxi [busje] naar het hotel gegaan.

Zo eindelijk in het hotel op naar de kamer alles neer zetten , en dan wat eten .

Nou de mannen hebben wat gegeten en die liggen nu alle twee te slapen terwijl ik met het verslag bezig ben ,dus ik ga ook maar lekker slapen zodat we morgen de reis uitgerust kunnen beginnen.

Groetjes Marcel              Frans

Stina

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jelle:
    3 september 2012
    Heel goed stina! Als de mannen jou niet hadden ;) vergeet niet een avondje te gaan gokken in LA hea ;) en doe Marcel en Fransie fransie de groeten, dikke kus voor jou!
  2. Sam:
    3 september 2012
    Heee jullie zijn er dus! Mike heb me niks laten weten die lampekap!
    Heelveel plezier nogmaals!
  3. Michael:
    3 september 2012
    Opa gebeld. veel plezier daar.

Niet meer tijd stips whatsuppen was wel beetje eng :P precies half 6 kreeg ik een berichtje :P